Appartementen Marijana -
Baška Voda - Regio Split

prijs vanaf € 50 per nacht Jure Kaštelana 7, Baška Voda
Waardering gasten gebaseerd op
2 reacties
Goed 3/5

Meer informatie over de verhuurder
Beschrijving van de woning

Modern ingerichte appartementen in een rustige omgeving vlakbij de zee.

Accommodatie eenheden
Prijs vanaf € 50 per nacht
ID: 68883 A2+1 Appartement voor twee personen + extra bed (31 m2)
InternetAircoTVBadkamerKeuken Meer details
Prijs vanaf € 50 per nacht
Prijs vanaf € 60 per nacht
ID: 68884 A2+1 Appartement voor twee personen + extra bed (35 m2)
InternetAircoTVBadkamerKeuken Meer details
Prijs vanaf € 60 per nacht
Overige informatie
Betaling en opmerkingen

Gewenste aankomsttijd niet eerder dan 10.00 uur. Gewenste vertrektijd uiterlijk 9.00 uur. Betaling contant bij aankomst in het appartement.

Inlusief wel Toeristenbelasting.
Afstand vanaf de woning
  • Zee 100 m
  • Strand 90 m
  • Centrum 100 m
  • winkel 100 m
  • Restaurant 100 m
  • Dokter 100 m
  • Apotheek 200 m
  • Bank 100 m
  • Postkantoor 100 m
  • Tankstation 9 km
  • Busstation 9 km
  • Treinstation 9 km
  • Vliegveld 9 km
  • Haven 200 m
  • Sportactiviteiten 70 m
  • Discotheek 200 m
  • Casino 9 km
  • Nationaal Park 10 km
Soort strand
Zand
kiezelstenen
Rotsachtig
Onze locatie
Toon accommodatie in de buurt Attracties in de buurt weergeven De advertentie Appartementen Marijana heeft 0 keer bekeken sinds 40135
Marijana Dujmović Aanbieder vanaf 2021
Spreekt:
Kroatisch
Engels
Duits
Contactformulier
De inhoud van dit formulier wordt rechtstreeks naar het emailadres van de adverteerder verzonden en wordt enkel gebruikt voor informatie met betrekking tot de geselecteerde accomodatie. Gebruik van dit formulier op elke andere manier wordt gezien als misbruik van de algemene voorwaarden van Directkroatie.nl.
Bezienswaardigheden in de buurt Appartementen Marijana
Opmerkingen
R
Uitstekend! 5/5
Roman Prague,
Verbleven in A2+1 , Augustus 2022 | Beste accommodatie en vakantie ooit

Ik heb niets dan lof voor hun vriendelijkheid en service. Ze verwelkomden ons zo hartelijk en hielpen ons met onze bagage. Het appartement is prachtig met het mooiste uitzicht op zee en we brachten elke minuut door met het bewonderen van dat uitzicht op zee. Ze hielpen ons zelfs toen we wat problemen hadden met onze auto. Als je echt van je vakantie wilt genieten en de beste service ooit wilt hebben en de aardigste gastheren ooit wilt ontmoeten, zou ik je aanraden hierheen te komen, want dat zullen we zeker doen.

Reactie vertaald uit het engels - Bekijk origineel
T
Niet tevreden 1/5
Tea Zagreb ,
Verbleven in A2+1 , Juli 2022 | Uiterst onprofessioneel!

Met enthousiasme voor de snelheid van reageren en vriendelijkheid, tot grote teleurstelling. 10 dagen voor aankomst in het appartement, samen met de bevestiging van de reservering, stuurt de dame een antwoord op mijn vraag om de exacte aankomstdatum voor het appartement af te spreken, dat ze mijn reservering moet annuleren omdat dat appartement al is verhuurd in de vierde maand en dat ze nu heeft gecontroleerd dat het op een fout is uitgekomen. Mijn vraag is: als je bezig bent met het huren van een appartement, hoe kan zo'n fout in de communicatie en de beschikbaarheid van je eigen appartement je overkomen, met het feit dat je niet meldt wat er is gebeurd, maar wacht op de laatste 10 dagen waarop u alleen maar hoeft in te stemmen met het betreden van het appartement? Ik hoop dat mijn situatie nooit meer iemand zal overkomen en dat daardoor anderen niet zullen worden achtergelaten zonder de jaarlijkse vakantie waar we het hele jaar op wachten! De datum die 31.07 tot 06.08 had moeten zijn. Lp

Reactie vertaald uit het kroatisch - Bekijk origineel
Uitleg

Geachte heer of mevrouw, Het spijt ons dat u teleurgesteld bent in onze service. In 30 jaar huren zijn we geen negatieve opmerking tegengekomen, maar alleen lof voor de service en vriendelijkheid. Door dienstreizen en een fout in de administratie liepen de data namelijk over elkaar heen. Toen wij de fout zagen, hebben wij u daarover geïnformeerd, terwijl de andere verhuurder misschien tegen u heeft gelogen en heeft gezegd dat de leiding gesprongen was of u juist op vakantie zou hebben laten komen om de situatie ter plaatse te bekijken. Aangezien u bij het boeken geen voorschot in rekening heeft gebracht en u geen financiële schade heeft opgelopen en u 10 dagen van tevoren van de fout op de hoogte bent gesteld (toen u nog behoorlijk wat leegstaande appartementen kunt vinden), zijn wij van mening dat u geen schade heeft opgelopen aan voor zover je aangeeft, want hoewel we niet verplicht zijn om te proberen huisvesting te vinden en we je een vervanging hebben aangeboden in een nieuwe afspraak die 3 dagen afwijkt van de jouwe, en waarmee je niet akkoord ging. U belt ons als huurders om te bestellen, en we mogen niet vermelden dat 3 gasten hun reservering de dag voor aankomst al hebben geannuleerd en we hen geen voorschot in rekening hebben gebracht omdat we mensen op hun woord geloven als ze zeggen dat er plotselinge gezondheidssituaties, enz. Het spijt ons dat het zover is gekomen, maar we hebben niet tegen u gelogen zoals anderen misschien wel hebben gedaan. U bent tijdig geïnformeerd en wij hebben u ook een alternatieve oplossing aangeboden die wij niet verplicht waren aan te bieden, maar als mens wilden wij u graag helpen omdat het een fout in de administratie was. Wij zijn in die periode nog op zoek naar woonruimte, en als we die vinden, wordt u daar tijdig van op de hoogte gesteld, ook al hebben wij u al één oplossing geboden. Lp

Laatste advertenties
Appartement BilaLumbrela Brač Supetar, Kroatische eilanden
Kućica uz More Sevid, Regio Split
Appartementen Villa Kajgo II Pag Novalja, Kroatische eilanden
Appartementen Vila Miranda Pašman Ždrelac, Kroatische eilanden